Rekrutacja do projektu odbywa się według następujących etapów:
KROK 1: Przesłanie formularza zgłoszeniowego na daną formę wsparcia.
Linki do formularzy znajdują się w osobnej Zakładce „Formularz zgłoszeniowy na formy wsparcia”
KROK 2: Kwalifikacja na formę wsparcia.
Po zakwalifikowaniu się osoby na daną formę wsparcia, zgodnie z zapisami „Regulaminu Rekrutacji i Uczestnictwa we wsparciu oferowanym w ramach projektu WłączaMY GDAŃSKie szkoły – gdańska szkoła otwarta dla wszystkich” następuje etap rekrutacji do projektu, który odbywa się poprzez platformę rekrutacyjną. Link do rejestracji będzie przekazywany zgłaszającemu/j drogą mailową.
KROK 3: Rejestracja wraz z wypełnieniem dokumentacji rekrutacyjnej.
Sposób rejestracji określa poniższa instrukcja:
INSTRUKCJA DO REJESTRACJI:
Na dole strony do logowania znajduje się zakładka „nie masz konta?” – proszę jej użyć.
Następnie należy uzupełnić dane do logowania:
– podać imię i nazwisko
– wskazać nazwę użytkownika (można użyć imienia i nazwiska)
– wskazać hasło (musi być zgodne z opisem na stronie) proszę zapisać lub zapamiętać hasło
– wskazać adres mailowy
Na podany adres mailowy zostanie przesłany link aktywacyjny, który przekieruje Państwa do formularza z danymi. Po aktywacji konta i zalogowaniu proszę wypełnić kolejne pola formularza.
Po upewnieniu się, że wszystkie pola zostały uzupełnione, proszę wcisnąć przycisk „wyślij”.
Po ponownym zalogowaniu i użyciu zakładki profil rozszerzony – w górnym prawym rogu można pobrać formularz w formie pdf. Proszę pobrać plik, wydrukować go i podpisać. Jeśli po wysłaniu formularza okaże się, że został popełniony błąd – proszę o wiadomość na adres mailowy organizatora wsparcia
KROK 4: Dostarczenie dokumentacji rekrutacyjnej
Dokumenty rekrutacyjne podpisane przez uczestnika/czkę / rodzica / opiekuna prawnego oraz dyrektora/kę szkoły należy dostarczyć do organizatora wsparcia